wtorek, 21 maja 2013

Na SERCE zawsze jest pora!

Choć to zbliża się Święto Mam - ja dopiero pokazuję prezenty uszyte na Dzień Babci i Dzień Dziadka. (prezenty dałam w odpowiednim terminie!  Zapomniałam jedynie zrobić im zdjęcia...)   Ale może kogoś to zainspiruje? Na dawanie serduszek zawsze jest pora i zawsze dobra okazja!

Pomysł zaczerpnęłam stąd   -  "Patchy Heart"  The Quilter's Cache.

Są to podkładki  pod talerzyki. Można wykorzystać i przy śniadaniu i przy kawie z ciasteczkiem.












Byłam również na działce u rodziców i nie mogłam się powstrzymać przed wstawieniem tutaj zdjęć działkowych cudeniek...









Miłego dnia!

10 komentarzy:

  1. Ja ostatnio taką śliczna jaszczurkę wyrwałam Gackowi z paszczy i przerzuciłam do sąsiadki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację: serca zawsze są fajnym pomysłem na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serca zawsze są na miejscu, a te Twoje są wyjątkowo urocze!!! Baaaardzo mi się podobają!!! Bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu serce sa przepiękne, widać że dane od serca! pięknie je wypikowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Serduszka prześliczne!!!! i kwiatki też, jaszczurki troszkę mniej ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi, hi! Toteż uciekłam na widok jaszczurki a zdjęcia musiała już robic córka! ;-) Chociaż to malusie stworzonko było...


      Bardzo Wam dziękuję!

      Usuń
  6. Super serca! Podziwiam! I poproszę o bukiecik konwalii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serduszka cudne i na pewno bym nie pozwoliła postawić na nich filiżanki ze spodkiem nawet :):):)
    Perfekcyjnie uszyte i wypikowane.
    Migawki z ogrodu piękne, jaszczurka też bardzo fajna, te nasze jakieś takie bure wyglądały :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudo serduszka : ))
    link zapisany : )))
    zdjęcie konwalii piękne

    OdpowiedzUsuń
  9. Podkłądeczki takie najserdecznejsze ♥ z serdecznych :*
    ********************************************************
    Och, cudownie w tym ogrodzie .... nawet z gadem ;)))

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś i piszesz do mnie!
Dziękuję za miłe komentarze.