piątek, 6 kwietnia 2012

Zdrowych i wesołych!

I rodzinnych, pełnych ciepła i miłości. A na stole niech nie zabraknie smakołyków i odświętnych dań. I słodkiego zajączka dla dzieciaczków.
Życzę Wam ja, Ania.










Świąteczną makatkę tym razem zdążyłam uszyć!!! Jest duża. Mogła by być właściwie jeszcze większa, bo tak fajnie szyło się pisanki....
Ale, żeby nie było tak wesoło - nie zdążyłam uszyć świątecznych podkładeczek na stół. Czyżby i tym razem szykowało się szycie po świętach?
Buziaczki ogromne!

13 komentarzy:

  1. Makatka jest śliczna!!! Świetny miałaś pomysł z tymi kurkami trzymającymi w dziobkach sznurek!!! Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, ale cudna!!!! Genialna, kolorowa, świąteczna. Tobie też zdrowych i radosnych Świąt Wielkanocnych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, podkładki to pryszcz! Ja zawaliłam poważniejsze rzeczy (jeżeli Cię to pocieszy ;) Przepiękną rzecz uszyłaś - kartki od przyjaciół mają królewskie miejsce! Najlepsze życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są Twoje makatki Aniu :-) Nieustająco podziwiam Twój kunszt.
    Dziękuję za życzenia i życzę Tobie i całej Twojej rodzinie (ludzko-zwierzęcej) wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna makatka! po pierwszym zdjęciu podejrzewałam że zaraz coś cudownego mnie zaskoczy! kartki są tam super eksponowane no i klimat pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najserdeczniejsze życzenia zdrowych, radosnych i spokojnych Swiat Wielkiej Nocy, smacznego jajka, mokrego dyngusa, a także odpoczynku w rodzinnym gronie;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna makatka! Jaja śliczne, ale kurki...:)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna!!!!
    Pozdrawiam i życzę radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!!! Rewelacyjna makatka! Śliczne pisanki i kurki:) Pomysł i wykonanie mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała makatka, patrząc na nią buzia sama się uśmiecha, podkładek mimo wielkiej ochoty też nie zdążyłam uszyć:) uszyjemy na następne święta - hi hi

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna.Pisanki urocze ale ja nie mogę oczu o kur oderwać.Gratulacje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza makatka, piękne kolory i wspaniałe wykonanie. Serdecznie pozdrawiam już poświątecznie. Jola

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś i piszesz do mnie!
Dziękuję za miłe komentarze.